۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱

صف طلا در بازار خیابان جهاد

صف طلا در بازار خیابان جهاد

همراهش کیفی بود که سفت آن را به خودش چسبانده بود. او را «حاج خانم» صدا می‌کنیم. دست‌پاچه بود.

خبرگزاری مهر؛ گروه مجله_ زهرا افسر: ماجرا از این قرار بود که چند روز پیش یکی از همسایه‌ها که از قضا خانواده شهید هم هستند با عجله از خانه بیرون آمد و همراش کیفی بود که سفت آن را به خودش چسبانده بود. او را «حاج خانم» صدا می‌کنیم. دست‌پاچه بود و من در تعجب رفتار او.

پرسیدم: حاج خانم کجا با این عجله؟ گفت «یک عمر طلا خریدم برای چنین روزی.» من که از همه جا بی خبر بودم گفتم: چه روزی؟ حاج خانم چادرش را کشید و مثل همیشه رویش را گرفت و همان‌طور که پله‌ها را پایین می‌رفت گفت: «ننه جان آقا حکم جهاد دادند، ما را که جبهه نمی‌برند، خانم‌های حزب الهی همه طلاهایشان را بردند دفتر رهبری من هم گفتم طلاهایم را به مردم لبنان اهدا کنم که حکم آقا روی زمین نماند.»

حرفش طوری بود که ایمان از سر و رویش می‌بارید. وقتی برگشت از او پرسیدم حاج خانم طلا خیلی گرون شده‌ها بچه‌ها خبر دارند که این کار را کردی؟ دوباره با همان لحن گفت: «عروس‌هایم هم طلاهایشان را داده بودند تا من ببرم وقتی رسیدم باورم نمی‌شد که این صف طولانی برای اهدای پول و طلا به غزه است و مردم آنقدر گوش به فرمان رهبرشان هستند.»

صف طلا در بازار خیابان جهاد

هرچه بیش‌تر صفحات تاریخ ورق می‌خورد، جهان به سمت حق قدم بر می‌دارد. گرچه باطل همیشه سعی دارد یک شکافی، نفاقی چیزی ایجاد کند، اما سیر تکاملی این جهان به سمت حق در حرکت است. شر مطلق، سیدی را که تمام زندگی‌اش را وقف برپایی حق کرده به شهادت می‌رساند و فکر می‌کند با کشتن او همه چیز تمام می‌شود. او که بر دلش صابون زده دیگر اثری از حزب الله باقی نمانده؛ یک سید دیگر که تمام امت حزب الله و امت اسلامی چشم و عمل‌شان به دستور آن آقا است در سخنان خود می‌گوید: «بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.» او همچنان در جایی دیگر می‌گوید: «اگرچه عزاداریم اما عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و گوشه‌نشینی نیست بلکه عزای ما از جنس عزای حضرت سیدالشهداء (ع) است یعنی زنده کننده و پیش برنده و شوق‌آفرین برای کار و پیشرفت است و این پیام باید در دل و جان ما واقعاً نفوذ پیدا کند.»

همین هم شد پس از شهادت سید حسن پویشی شکل گرفت مبنی بر فروش طلا برای کمک به مردم بی‌گناه لبنان. بانوان مسلمان راه اولین زن مسلمان تاریخ را در پیش گرفتند و ثروت خود را وسیله‌ای برای پیروزی اسلام قرار دادند. این پویش‌ها شکل عجیب و غریبی هم ندارند از روضه‌های خانگی گرفته تا دفترمراجع تقلید خصوصاً دفتر مقام معظم رهبری همه و همه برای پیروزی حزب الله مقابل سگ هاری که اسرائیل نام دارد در تلاشند.

کد خبر 6245772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha